معرفی پارکت سه لایه مهندسی شده

پارکت از لغت فرانسوی Parqueterie  به معنای محیط کوچک احاطه شده، گرفته شده است.

یکی از محصولات منحصر بفرد شرکت لیاهوم، پارکت سه لایه مهندسی شده می باشد

اطلاعات کلی پارکت سه لایه مهندسی شده

پارکت سه لایه مهندسی شده، دارای ۳ لایه بوده که لایه ی رویی آن چوب ترمو با ضخامت ۳ میلیمتر، ارزنده ترین بخش پارکت محسوب میگردد.

لایه ی میانی پارکت از چوب نرم Soft wood و در انتها لایه زیرین و محافظت کننده از جنس صنوبر Spruce می باشد.

مشخصات فنی پارکت سه لایه مهندسی شده

یکی از نکات حائز اهمیت در پارکت های سه لایه مهندسی شده، اتصال لایه های پارکت با استفاده از چسب فرم آلدهید آزاد می باشد که در دراز مدت بر خلاف سایر پارکت ها، فاقد هر گونه حساسیت و انتشار بوی نا مطبوع می باشد.

لایه رویی پارکت های سه لایه مهندسی شده، با استفاده از تکنولوژی نانو سیلور ، براق ، ضد آب ، ضد خش ، ضد میکروب ، ضد قارچ شده که برای استفاده در تمامی فضاهای داخلی منزل از جمله سالن پذیرایی ، اتاق خوابها و حتی آشپزخانه و سرویس های بهداشتی مناسب خواهد بود. همچنین در فضاهای دیگر از قبیل لابی ساختمانها، دفاتر اداری و شرکت ها که دارای حجم تردد نسبتا بالایی می باشند، پارکت های سه لایه مهندسی شده یکی از بهترین انتخاب هاست.

مشخصات ظاهری و کاربردی پارکت سه لایه مهندسی شده

پارکت های سه لایه مهندسی شده از لحاظ ظاهری دارای رنگ و طرح های بسیار متنوعی بوده که نیاز سلیقه های افراد خوش ذوق و اصیل را برآورده میکند.

از دیگر فواید پارکت های سه لایه مهندسی شده، نظافت آسان و راحت آن بوسیله ی یک دستمال بوده که این موضوع باعث جلب توجه بانوان خانه دار شده است. امکان انتقال و جابجایی در پارکت ها از دیگر محاسن این محصول خارق العاده می باشد که بیشتر مورد توجه افرادی است که قصد خرید و فروش آپارتمان های خود را دارند.

پارکت های بلوط و زبان گنجشک و گردو و راش و افرا، از معروف ترین و با کیفیت ترین انواع پارکت های سه لایه مهندسی شده می باشد که از لحاظ نقوش و رنگ بندی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند.

نحوه ی نصب و اجرای پارکت سه لایه مهندسی شده

برای نصب پارکت های سه لایه مهندسی شده، میتوان از فوم سوپر سایلنت یا چسب استفاده کرد. شرکت لیاهوم پارکت بابت اجرای پارکت سه لایه مهندسی شده، با معتبرترین برندهای دنیا در زمینه رنگ و چسب در خدمت مشتریان گرامی است .

اطلاعات تماس با لیاهوم

دیدگاهتان را بنویسید