روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

احتمالا می دانستید که فلامینگو فقط به یک پا نیاز دارد تا روی آن بایستد،حتی زمانی که در خواب عمیق است.با روغن یک لایه UN1CO ما ،فقط به یک لایه برای تکمیل رنگ پارکت و محصولات چوبی خود نیاز دارید اگر چه توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از آن بیدار باشید 😁

روغن دو جزیی و یک لایه سیرانوای بلژیک با فناوری خاص تولید و تنها با یک لایه رنگ و محافظت چوب  برای تکمیل پارکت و محصولات چوبی شما لازم است.

روغن یونیک سیرانوای بلژیک (دو جزیی) را می‌توان برای پوشش دادن انواع پارکت‌های تمام چوب طبیعی و پارکت های چوبی مهندسی و دیوارکوب های تمام چوب مورد استفاده قرار داد. پوشش دهی ۴۰ تا ۵۰ متر مربع در لیتر را می‌توان اشاره کرد.

روغن یونیک سیرانوای بلژیک

از ویژگی های بارز این محصول:

 

    • مقاومت بسیار بالا دربرابر سایش

    • مقاومت مکانیکی بالا

    • مقاومت در برابر مواد شیمیایی

    • عاری از ترکیبات آلی فرار (VOC)

    • استاندارد ضد لغزش R10

    • استاندارد ایمنی اسباب بازی

    • خاصیت پرکنندگی

    • ۱۶ رنگ بسیار طبیعی و مات

روغن دو جزیی و یک لایه سیرانوای بلژیک با فناوری خاص تولید و تنها با یک لایه رنگ و محافظت چوب برای تکمیل پارکت و محصولات چوبی شما لازم است. 

به لطف فناوری خاص تولید این محصول توسط کمپانی سیرانوا بلژیک فقط در یک لایه و یک مرحله پارکت چوب کف منزل یا محصولات چوبی شما رنگ خواهد شد.
این روغن گیاهی چوب با هاردنر ترکیب می شود و باعث خشک شدن سریع و‌مقاومت شیمیایی عالی می شود .این محصول فاقد مواد آلی فرار می‌باشد .
VOC 0%

روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

بعد از اینکه کف چوبی و یا محصول چوبی خود را کامل سنباده زدید باید سطح کار کاملا تمیز باشد و گرد و غبار و کثیفی روی سطح کار شما نباشد .

روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

بعد محصول را قبل و حین استفاده خوب تکان دهید و هم بزنید و با هاردنر خوب به نسبت (1/3) مخلوط کنید و یکم اجازه دهید رنگ شما بماند و بعد با دستگاه پولیش یا پد مخصوص روی سطح کار بمالید و اجازه دهید UN1CO بماند و بعد از ۱۵دقیقه با یک پد یا پارچه روغن اضافه را پاک کنید تا جائیکه وقتی دست بکشید احساس کنید خشک شده است .
UN1COپس از ۷تا۱۰روز کاملا خشک می‌شود در این مدت چوب را با آب و‌محصولات دیگر تمیز نکنید و اجازه دهید چوب کاملا روغن را به خود جذب کند و کامل خشک شود .

روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

نکاتی که باید رعایت کنید :
۱-باقیمانده روغن یا پد و دستمالهای آغشته شده را باید کاملا با آب خیس کنید و داخل آب غوطه ور کنید چون خطر خود اشتعالی دارد .
۲-رنگ نهایی بستگی به نوع چوب،سنباده زدن و میزان استفاده رنگ دارد به همین دلیل توصیه می‌کنیم همیشه قبل از اجرا روی چوب خود تست کنید .

روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

روغن یونیک سیرانووای بلژیک (دو جزیی)

روغن یونیک سیرانوای بلژیک

 

    • ترکیب روغن با هاردنر منجر به خشک شدن سریع و مقاومت عالی در برابر مواد شیمیای و مکانیکی می شود 

    • عاری از ترکیبات شیمیایی آلی فرار 

    • VOC 0%

پوشش دهی روغن یونیک سیرانوای بلژیک (دو جزیی)

پوشش دهی ۴۰ تا ۵۰ متر مربع در لیتر را می‌توان اشاره کرد.

این محصول با اتکاء به فرمولاسیون جدید و انحصاری سیرانوا در داخل چوب نفوذ کرده و با ایجاد پیوند مولکولی، مقاومت و سختی چوب را بالا می‌برد.

روغن یونیک سیرانوای بلژیک (دو جزیی) را می‌توان برای پوشش دادن انواع پارکت‌های تمام چوب طبیعی و پارکت های چوبی مهندسی و دیوارکوب های تمام چوب مورد استفاده قرار داد.

روغن یونیک سیرانوای بلژیک

این محصول را می توان به راحتی توسط غلطک، قلم مو، پارچه، فوم فشرده و دستگاه پولیش اجرا کرد.
کمپانی سیرانوا با بیش از نود سال تجربه، متخصص توسعه و تولید محصولات تکمیلی برای پارکت های تمام چوب است. به لطف طیف گسترده ای از رنگ‌ها، لکه‌های واکنش پذیر، لاک‌ها، روغن‌ها، واکس‌ها و محصولات نگهداری، سیرانوا یکی از تامین کنندگان پیشرو در صنعت پردازش چوب در سراسر جهان است.

سیرانووا بلژیک

سیرانووا بلژیک

روغن یونیک سیرانوای بلژیک