پارکت تمام چوب

پرفروش ترین رنگ های پارکت لمینت 2022

شاید برای شما هم جالب باشد که پرفروش ترین رنگ های پارکت لمینت 2022 کدام رنگ ها هستند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به بررسی این موضوع بپردازیم. پارکت لمینت مورد علاقه بسیاری از خانواده‌های کلاسیک و شیک است، زیرا باعث افزایش زیبایی خانه شما بصورت چشمگیری می شود.

بسیاری از مردم اکنون به دنبال چیزی فراتر از سبک و رنگ سنتی هستند و به دنبال چیزی متفاوت یا منحصر به فرد برای مطابقت با سبک طراحی داخلی خود هستند. بنابراین پرفروش ترین رنگ های پارکت لمینت 2022 کدامند؟

چوب طبیعی

با وجود اینکه طیف های رنگی مدرن تری ظاهر شده است، اما چوب های طبیعی هنوز یکی از پرفروش ترین های ما هستند، طرح های چوبی تقریباً با تمام دکوراسیون خانه و برای هر اتاق کار می کند، بنابراین جای تعجب نیست که هنوز هم یکی از محبوب ترین سبک های ما است! پرفروش ترین های ما را در زیر بررسی کنید:

بلوط کلاسیک طبیعی

پارکت بلوط طبیعی

طلایی

بلوط طلایی

چوب تیره

بلوط شکلاتی لوکس

سایه های طلایی برای کفپوش شما به سرعت تبدیل به یک روند داغ می شوند، آنها گرمای دلپذیر زیبایی را به خانه شما می بخشند. این رنگ مکمل دانه‌ها و گره‌های طبیعی است که در بسیاری از انواع چوب یافت می‌شود و از آنجایی که چوب‌های طلایی در رنگ‌های کرم، عسلی و طلایی تیره با رنگ‌های خنثی در دسترس هستند، کفپوش‌های چوبی طلایی می‌توانند افزودنی فوق‌العاده برای خانه شما ایجاد کنند.

کفپوش چوبی تیره می تواند طعم لوکس و مجلل را به خانه شما بدهد. رنگ‌های خاکی و غنی در یک پالت رنگ تیره طیفی از دکوراسیون را تکمیل می‌کنند و کف‌های چوبی تیره اغلب به‌عنوان بهترین رنگ در انحطاط دیده می‌شوند.

اگر به دنبال پارکت لمینت هستید، ما در لیاهوم پارکت طیف گسترده ای از انتخاب ها را در رنگ ها، طرح ها و سبک های مختلف ارائه می دهیم، بنابراین مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، پوشش چوبی لوکس و اصیل را تضمین می کنید. ما به ایجاد روابط انحصاری با تامین کنندگان برتر چوب در سراسر جهان افتخار می کنیم تا بهترین چوب را با کیفیت بالا پیدا کنیم و سپس آن را با قیمت های بی نظیر به شما تحویل دهیم.

ما از بزرگ ترین بخش کننده های کفپوش های لمینت در ایران هستیم، بنابراین شما مطمئناً محصولی را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد.

اگر در مورد اثرات زیست محیطی خرید کفپوش نگران هستید، اگر با ما خرید کنید، می توانید مطمئن باشید که تمام کفپوش های ما دارای منابع پایدار هستند و دارای گواهی PEFC یا FSC دارند.

بنابراین، اگر به دنبال اضافه کردن کفپوش به فضای خانه یا محل کار خود هستید، یا صرفاً به مشاوره حرفه ای در مورد آنچه باید بخرید نیاز دارید، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید تا قیمت، مشاوره یا سفارش نمونه های کفپوش رایگان را دریافت کنید.

شماره تماس با لیاهوم پارکت


۰۹۱۲۰۱۳۱۵۸۴
۰۲۱-۲۲۷۷۳۳۹۱

دیدگاهتان را بنویسید