پارکت تمام چوب سالید وود بلوط کرواسی
پروژه پارکت تمام چوب سالید وود

بهترین جنس چوب برای پارکت چوبی

پارکت تمام چوب طبیعی

کاربرد چوب در طراحی دکوراسیون و معماری امروزی بسیار بیشتر شده و پارکت چوبی از خود چوب طبیعی ساخته شده است. چوب یکی از متریال های ساختمانی است که قابلیت بازسازی و ترمیم دارد برای همین در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت چوبی اغلب از درخت های بلوط، افرا، کاج و زبان گنجشک ساخته می شوند. این پارکت ها یکی از شیک ترین و زیباترین کفپوش ها به حساب می آید. با نصب چوب طبیعی کف منزل خود حس طراوت و شادابی را تجربه می کنید.

پارکت روتیش اتریش
پارکت روتیش اتریش

در پارکت چوبی از مواد شیمیایی و صنعتی خبری نیست. به خاطر همین جز سالم ترین کفپوش ها شناخته شده است و ایجاد آلرژی و حساسیت نمی کند. دکوراسیون خانه شما چه مدرن باشد چه کلاسیک به راحتی با یک پارکت تمام چوب طبیعی منطبق است.

تمیز کردن کفپوش های چوبی هم بسیار راحت است. با جارو یا زمین شوی گرد و غبار از روی آن پاک می شود. اگر لکه ای روی آن ایجاد شد با یک دستمال کمی مرطوب به راحتی پاک شده و اثری از آن نخواهد ماند. پارکت های چوبی امکان بازسازی و ترمیم دارند برای همین عمر طولانی تری نسبت به بقیه کفپوش ها دارند. این کفپوش به دلیل طبیعی بودن بین پنجاه تا صد سال عمر می کند. اگر کهنگی و فرسودگی بر آن چیره شد با با ساب و لاک مجددا به یک کفپوش نو تبدیل خواهد شد.

بهترین جنس چوب برای پارکت چوبی

بنا به نظر کارشناسان چوب بلوط بهترین چوب طبیعی برای ساختن کفپوش است. چون هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده هم قیمت آن مناسب تر است. چوب بلوط آن هم از نوع مرغوب اروپایی رنگ روشنی دارد اما رنگ پذیر و روغن پذیر است.

solidwood parquet unfinished
پارکت تمام چوب سالید وود بلوط کرواسی

دیدگاهتان را بنویسید