پارکت لمینت ونو

چرا پارکت لمینت ؟

پارکت لمینت به دلیل قیمت مناسب و داشتن ظاهری عینا مثل چوب ، با کمترین هزینه و خرابی نصب می گردد و همچنین با دارا بودن ویژگی هایی مانند ضد خش بودن و اتصال قوی از طریق کلیک گزینه بسیار محبوب و مناسبی برای کف می باشد.

تنوع طرح و رنگ کفپوش های لمینت

پارکت های لمینت از تنوع رنگی و طرح های مختلفی برخوردار است و شما می‌توانید این پارکت ها را در رنگ های مختلف از تیره تا روشن سفارش دهید. با توجه به اینکه سطح رویه و لایه های درونی این پارکت‌ها از درخت های مختلفی ساخته می‌شود به همین دلیل طرح های مختلفی نیز دارد و حتی امروزه مدل های سه بعدی آن نیز در بازار عرضه می شود.

دوام بالای پارکت لمینت ها

این پارکت ها از چوب فشرده (مغزی MDF و HDF) ساخته می‌شوند و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند و اگر در محل مورد نظر شما رفت و امد زیاد است این پارکت ها می توانند انتخاب بسیار خوبی باشند .با توجه به اینکه تایل ها قابلیت تعویض دارند می توانید برای سال های زیادی از این کفپوش ها استفاده نمایید . مهم ترین نکته ای که برای بحث دوام هنگام خرید باید مد نظر باشید بحث ضریب سایش کفپوش های لمینت است که باید به آن دقت داشته باشید.

کفپوش های لمینت در مقابل گرما و حرارت ، نور آفتاب و خش و ساییدگی مقاومت بالایی دارند و شما می توانید هر چند سال یکبار نیز سطح آنها را پولیش کنید تا درست مانند روز اول شود.

بهداشتی بودن

کفپوش های پارکت لمینت از لحاظ بهداشتی برای کسانی که به نظافت خانه خود حساس هستند نیز انتخاب بسیار خوبی است . با توجه به اینکه شست و شوی این پارکت ها بسیار ساده است در صورتی که بچه خرد سال یا حیوانات خانگی در خانه داشته باشید می توانید به راحتی کف خانه را شست و شو داده و تمیز نمایید . علاوه بر این موضوع پارکت های لمینت در مقابل رطوبت و آب مقاومت بالایی دارند و همین موضوع سبب می شود تا پوسیدگی ناشی از رشد قارچ یا باکتری خیلی سخت در این پارکت ها مشاهده شود.

برای شست و شو پارکت کافی است تا شوینده های مخصوص پاک کردن پارکت لمینت را خریداری کنید و به راحتی با یک طی هر جایی که کثیف شده را تمیز نمایید.

نصب سریع و آسان پارکت لمینت

همیشه یکی از فکر هایی که هنگام خرید یک محصول برای خانه در ذهن خریدار وجود دارد نحوه نصب آن است . پارکت های لمینت نصب بسیار ساده ای دارند و پس از انجام زیر سازی های لازم می توانید در کم تر از چند روز به سادگی پارکت ها را نصب کنید . در کنار پارکت ها فرو رفتگی و برجستگی هایی وجود دارد که به آن ها “نر” و “ماده” گفته می شود که با اتصال تایل ها به یکدیگر می توانید به راحتی کف خانه را پارکت کنید.

قیمت لمینت ها چقدر است ؟

قیمت محصول شاید برای برخی از افراد مهم ترین فاکتور خرید باشدپارکت های لمینت از لحاظ قیمتی نیز بسیار مناسب هستند و نکته ای که در مورد این کفپوش ها وجود دارد این است که حتی در صورتی که بخواهید خانه خود را عوض کنید به سادگی می توانید تایل ها را از یکدیگر باز کرده و سپس در محل جدید مجددا آنها را نصب کنیدهم چنین با توجه به قابل تعویض بودن تایل ها، در صورت خراب شدن یکی از آنها نیاز نخواهید داشت که کل کفپوش را تعویض کنید بلکه می توانید همان تایل را به هزینه ای ناچیز تعویض نمایید.

پارکت لمینت

مزایای پاركت لمينت


١. عايق گرما (جلوگيري از نفوذ سرما به كف)
٢. نصب سريع و آسان ( بدون هيچگونه كثيف كاري و سرعت نصب بالا نسبت به سنگ و سراميك)
٣. عايق صدا ( ايجاد آرامش براي شما و همسايگان )
٥. مقاوم در برابر عوامل محيطي و استفاده طولاني مدت بدون تغيير در رنگ و شكل ظاهري
٦.مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشيد
٧. نماي زيبا و طبيعي چوب
٨. تعويض و تعمير آسان و سريع
٩.قابليت جابه جايي آسان با دور ريز ١٥ درصدي (مناسب براي مستاجران ويا كساني كه تمايل به تغيير مكان دارند)

پارکت لمینت مای فلور

دیدگاهتان را بنویسید